Holiday Golden Resort, Łazy Holiday Golden Resort, Łazy
Holiday Golden Resort, Łazy
Tło bannera

Bezpieczeństwo

Termin pobytu
28
Mar 2024
29
Mar 2024
Liczba dorosłych
Dorośli
1 dorosły
2 dorosłych
3 dorosłych
4 dorosłych
Dowolna liczba
Liczba dzieci
Bez dzieci
Liczba dzieci
+ 0 -
1 dziecko
-
0 lat
1 rok
2 lata
3 lata
4 lata
5 lat
6 lat
7 lat
8 lat
9 lat
2 dziecko
-
0 lat
1 rok
2 lata
3 lata
4 lata
5 lat
6 lat
7 lat
8 lat
9 lat
3 dziecko
-
0 lat
1 rok
2 lata
3 lata
4 lata
5 lat
6 lat
7 lat
8 lat
9 lat
4 dziecko
-
0 lat
1 rok
2 lata
3 lata
4 lata
5 lat
6 lat
7 lat
8 lat
9 lat
Kod promocyjny

BEZPIECZEŃSTWO W HOLIDAY GOLDEN RESORT

 

Przedstawiamy Państwu działania podjęte na terenie Holiday Golden Resort związane z zapobieganiem i ograniczeniem rozpowszechniania COVID-19 wśród naszych Gości oraz pracowników. Prosimy o zapoznanie się z poniższą listą, stworzoną zgodnie z zaleceniami polskiego rządu, GIS oraz WHO w celu zapewnienia wszystkim bezpieczeństwa oraz komfortu pobytu.

 

RECEPCJA

  • Pracownicy Recepcji obsługują Państwa w maseczkach lub przyłbicach ochronnych.
  • Każdorazowo dezynfekujemy ladę recepcyjną oraz terminale płatnicze.
  • Obsługa Recepcji gotowa jest w każdej chwili udzielić Państwu niezbędne informacje na temat funkcjonowania najbliższej stacji pogotowia ratunkowego oraz szpitala i posiada numery kontaktowe do pobliskich placówek medycznych, Powiatowej Stacji Sanitarno–Epidemiologicznej.
  • Obsługa Recepcji zna procedurę postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem.


 

DOMKI I POKOJE

  • Pracownicy działu sprzątającego wyposażeni są w maseczki oraz jednorazowe rękawiczki, a także przestrzegają każdorazowej dezynfekcji rąk.
  • Oprócz standardowego sprzątania i gruntownego wietrzenia pokoju po pobycie każdego Gościa, dodatkowo dezynfekujemy szczegółowo wszystkie powierzchnie dotykowe oraz łazienki profesjonalnymi środkami dezynfekującymi.
  • Przygotowaliśmy specjalny domek służący do czasowego odizolowania osób, u których stwierdzono objawy chorobowe.
     

FUNKCJONOWANIE NA TERENIE OBIEKTU

  • Wymagamy od wszystkich Gości bezwzględnego stosowania się do obowiązku noszenia maseczek ochronnych w przestrzeniach zamkniętych, korzystania z dostępnych dozowników płynu do dezynfekcji rąk oraz zachowywania bezpiecznego dystansu (min. 2 m) od innych Gości.
  • Zapewniliśmy łatwy dostęp do płynu do dezynfekcji rąk dla Gości oraz pracowników. Dozowniki znajdują się przy wejściu w częściach wspólnych obiektu (np. recepcja, restauracja First, Arena Ice Bar) oraz przy wyjściach z toalet.
  • W pomieszczeniach znajdują się sanitarnohigieniczne instrukcje dot. mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, zdejmowania i zakładania maseczki, a przy dozownikach z płynem do dezynfekcji – instrukcji prawidłowej dezynfekcji rąk.
  • Na bieżąco dezynfekujemy klamki, poręcze, uchwyty, telefony, klawiatury komputerów, urządzenia w pomieszczeniach socjalnych oraz inne, często dotykane powierzchnie.
  • Dezynfekujemy szczegółowo wszystkie toalety w obiekcie (w tym wg zaleceń GIS) z uwzględnieniem powierzchni często dotykanych, m.in.: armatury łazienkowej, drzwi, klamek, włączników, umywalek, desek toaletowych.
  • Dezynfekujemy wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne i zewnętrze place zabaw profesjonalnymi środkami dezynfekującymi.
     

RESTAURACJE I BARY

  • Nasze sale restauracyjne i bary funkcjonują w obowiązującym reżimie sanitarnym.
  • Bufet w restauracji obudowany jest płytą z pleksi, a posiłki serwuje obsługa.
  • Wprowadziliśmy odpowiednie, bezpieczne odległości między stolikami / krzesłami w salach restauracyjnych i barach, tak aby zapewnić odległość min. 2m między stolikami i m.in. 1.5m między osobami spożywającymi posiłek (z wyłączeniem osób mieszkających w tym samym domku/pokoju).
    Ważne! Goście mogą zdjąć maseczki, jeśli siedzą już przy swoich stolikach.
  • Każdorazowo (po każdym Gościu) dezynfekujemy stoły oraz krzesła.
  • W przerwach pomiędzy posiłkami generalnie sprzątamy i dezynfekujemy powierzchnie takie jak blaty, maszyny do kawy/napoi, podłogi.
  • Kelnerzy, kucharze, barmani i pomoc sprzątająca wyposażeni są w maseczki ochronne lub przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki, a także przestrzegają każdorazowej dezynfekcji rąk.
  • Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz GIS przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.

 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Czy po obiekcie Goście będą poruszać się w maseczkach i w rękawiczkach?
Zgodnie z obecnie przyjętymi zasadami bezpieczeństwa i funkcjonowania obiektów noclegowych, jesteśmy zobowiązani wymagać, aby Goście poruszali się w pomieszczeniach zamniętych w maseczkach/przyłbicach ochronnych. Dotyczy to również wszystkich pracowników obsługi.
 

2. Jakie procedury bezpieczeństwa obowiązują pracowników, np. kelnerów, kucharzy, obsługę recepcji?
Wszyscy nasi pracownicy odbyli specjalistyczne, wewnętrzne przeszkolenie z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i ostrożności pod względem zapobiegania koronawirusa, w tym wg zaleceń GIS. Obsługa zna również procedurę postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem oraz numery kontaktowe do najbliższych placówek zdrowotnych. Dodatkowo każdy dział, otrzymał szczegółowe wytyczne obowiązujące w konkretnych przestrzeniach.
 

3. Jakie są procedury, jeśli na terenie obiektu pojawi się podejrzenie o zarażeniu Gościa/pracownika koronawirusem?
Mamy opracowaną procedurę postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem, która zakłada m.in. czasowe odizolowanie osoby w dedykowanym pomieszczeniu, powiadomienie dyspozytora medycznego oraz powiatowej stacji sanitarno-epidemiologicznej i postępowanie według konkretnych zaleceń GIS. Wszyscy nasi pracownicy znają procedurę postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem.
 

4. Jak będzie wyglądało serwowanie i spożywanie posiłków?
Bufet w sali restauracyjnej został obudowany płytą z pleksi. Posiłki będą podawane przez obsługę. Serwowanie posiłków będzie odbywać się z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.

 

5.Czy baseny są czynne?
Tak. Wszystkie baseny funkcjonują bez zmian. Przy każdym z nich widnieją tabliczki z prośbą o zachowanie odstępu 2 metrów przy leżakach, jeśli nie jest się rodziną lub nie zamieszkuje jednego domku. 


6. Czy animacje będą odbywały się bez zmian?
W okresie sezonu wysokiego animacje będą odbywały się bez zmian. Mamy 7 animatorów i jesteśmy w stanie podzielić grupy tak, aby zapewnić bezpieczeństwo Gościom naszego obiektu. 

 

7. Mieszkam za granicą. Po przyjeździe do Polski obowiązuje przymusowa kwarantanna – nie mogę pozwolić sobie na taki długi wyjazd. Czy mogę liczyć na zwrot pieniędzy?
Z uwagi na obecną sytuację, która jest trudna dla nas wszystkich, zachęcamy do skorzystania z możliwości przeniesienia wpłaconego zadatku na inny, dogodny dla Państwa termin. Zdajemy sobie sprawę, że ciężko już dziś ustalić ponownie nowy termin przyjazdu, dlatego wystawiamy Voucher refundacyjny, który można wykorzystać przez rok od dnia wystawienia.
 

8. Mamy rezerwację na pobyt w maju, ale obawiamy się, że obiekt nie będzie w stanie świadczyć wszystkich usług. Czy możemy przełożyć termin przyjazdu?
Oczywiście, jest możliwość przeniesienia rezerwacji na inny termin. . Zachęcamy Gości do wykorzystania wpłaconych zadatków w innym, bardziej dogodnym terminie. Voucher refundacyjny można wykorzystać przez rok od dnia wystawienia.
 

9. Mamy rezerwację na lipiec, jednak obawiamy się przyjazdu. Czy możemy uzyskać zwrot zadatku?
Doradzamy wstrzymanie się z decyzją o anulowaniu rezerwacji, ponieważ rezygnując już dziś z przyjazdu w lipcu, nie będziemy mogli zwrócić Państwu wpłaconego zadatku, gdyż ofertę jesteśmy w stanie zrealizować. 
 

10. Dostałem Voucher rezerwacyjny i zaplanowałem kolejny przyjazd na wrzesień 2020. Czy jeśli będę obawiał się przyjazdu w zaplanowanym terminie z powodu koronawirusa, będę mógł ponownie przełożyć przyjazd?
Oczywiście, będzie można ponownie przełożyć przyjazd na inny, dogodniejszy termin.

mobile nav bg
Strona główna
Zobacz na mapie

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Holiday Golden Resort S.A., Piwonii 41 , Nowe Bielice, 76-039, Biesiekierz , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane